۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

استاندار البرز:

مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند

مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند

البرز - استاندار البرز با بیان اینکه پرهیز از حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضرورت دارد، گفت:مردم از مخاطرات شیوع امیکرون آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر بکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این نشست در تعاقب جلسه ملی که هر هفته به ریاست رئیس جمهوری محترم تشکیل می‌شود، در راستای تشریح و تبیین مصوبات ملی و تصمیم گیری در راستای اقتضائات استانی مقابله با کرونا پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام امیکرون، از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد ملی، این سویه تا ۲ هفته دیگر شدت می‌یابد و حتی برای تعطیلات عید نوروز نیز باید رعایت شیوه نامه‌ها به جد صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: مسئولان در حوزه‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری، اقدام کنند.

کد خبر 5423251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      چرا از یک طرف نسبت به امیکرون ایجاد حساسیت می شود، ولی از طرف دیگر فقط مهد کودکها تعطیل می شود؟ چرا از یک طرف امیکرون به چشم یک سرماخوردگی مطرح می شود ولی از طرف دیگر آمار تلفات روز بروز بیشتر می شود؟ بهتر نیست کمی بیشتر شفاف سازی شود؟